megtaláltam a saját világom.

muhaha. Dijan már nem tudom, hányszor mondta, hogy próbáljam ki, de tudjátok, mennyire nem szeretem az új dolgokat, annak ellenére, hogy ez már rég nem új, sőt, lassan talán ki is megy a divatból. Este végül, miközben két órán át forgolódtam, elhatároztam, hogy igenis kipróbálom. A Tumblrről van szó egyébként. Pár hete regisztráltam, de úgy voltam vele, hogy fuckthisshit, minekvan? Viszont egyre többször lógtam fenn, ha épp rámtört a fangörcs meg ilyenek. És rájöttem, hogy tök jó, mert a facebookosok nagy részét marhára nem érdeklik a hülyeségeim, a tumblrön pedig vadidegenek nyomják a lájkokat és osszák meg a bejegyzéseim, és ez bazi jó érzés. Már hogy egyáltalán figyelembe veszik a munkám és a dolgaim.

Rögvest közzé is tettem ennek örömére még egy Sleepy Hollow-os fotót, merthogy újranéztem a pilotepizódot. Megszakadtam a röhögéstől. Azt a három részt pedig, ami szétfosatott, áttekertem. Brrr.

– Yes, I became a spy under the command of General Washington.
– General.. George Washington? 
– Do you know him? 

*

– Would you admit to cutting off his head? Yes or no?
– Noo. First I shot him.

*

– 250 years. The Civil War didn’t wake you? Noisy neighbours to the South? Did you get up to pee? 

Annyit kell tudni még róla, hogy majdnem ötször többen nézték a nyitóepizódot, mint a Vámpírnaplók negyedik évadának fináléját, és az elmúlt hat év legsikeresebb nyitánya volt ez a FOX történelmében. Szóval remélem, hogy jó lesz a következő rész. Valami New York-i könyvkiadóval beszélgettem is a sorozat kapcsán, mert őket is megfogta. Ha.😀

Ja, igen, Tumblr. ITT.

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30