bocsi a sok „spamért”.

Nem tehetek róla, megdöglök a gyönyörtől. rohog.gif Kezd elhatalmasodni rajtam a fangörcs, de még nem buzdítalak titeket arra, hogy nézzétek a SH-ot, megvárom az első három epizódot. És ha megközelíti a színvonal a pilotét, akkor talán. Reggel ötkor kellett volna kelnem, de hajnali háromkor felriadtam, mert azt álmodtam, megtámadtak azok az ijesztő szörnyek😦 Van egy olyan érzésem, hogy a második epizód még félelmetesebb lesz, mert a promóban vagy három új mutánssal találkozunk. Alig várom a keddet. Hat éve nézem az Így jártam anyátokkalt, hat éve várok arra, hogy megismerjük az Anyát, de esküszöm, jobban izgulok a Sleepy Hollow következő epizódja miatt. A Once Upon a Time és a Vámpírnaplók momentán nem érdekelnek.

Egyébként felvettek, jeah, Swarley-val pedig közöltem, hogy nem érdekel, hogy nem szereti, egy kurvanagy puha cicalakot fog kapni karácsonyra. Meg húsz kiló tasakost.😀 A napokban le fog petézni, és nekem kell egy kismacska. Egy normális, amelyik nem támad rád, ha meg akarod simogatni.

Nincs több újság, tegnap óta a Wrecking Ballt és Perry új dalát, a Dark Horse-t hallgatom. Megfogtak. Pedig az a klip annyira undorító. Főleg Miley pofája, de a ‘mondanivalója’ is.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30