ó, mr. Darcy/Bingley/tökmindegy

Reggel kiolvastam a Büszkeség és balítéletet. Ahh, borzasztóan beleszerettem a Jane Austen-kreálta világba, egyszerűen káprázatos. Hogy elérjek a mondandóm végére, félbe kell szakítanom a dolgokat. Letöltöttem a 180 perces minisorozatot, a Lost in Austent, aminek annyira gagyi volt az eleje, hogy egy percre eltöprengtem, mi a fenéért nézem, aztán folytattam – mindjárt elérünk oda, miért –, és az első rész felére már bekajáltam a dolgot, és egy ültő helyemben megnéztem belőle kilencven percet, és a fele még hátravan. Annyira szívesen megnézném most, izgatottan várom, mi jön, de reggel ötkor kelek, és most időben le kéne feküdnöm, mert két napja nem aludtam ki magam, ilyen négy órákat aludtam, délutáni szundim sincs már, szóval nem akarok holnapra hulla lenni.

Szóval a sorozat arról szól, hogy valahogyan egy P&P-buzi lány becsöppen Benneték világába, és rendesen elszúr mindent, átírja a történetet. És lassan én is azzá váltam volna, amilyen a Twitter-követőim nagy része – aki csodálja Jane Austen világát, és sóvárog érte. De ez a sorozat (eddig) egy jó nagy pofáncsapás kétoldalról, szóval pont jókor jött, mert gyorsan kiábrándított és felvilágosított: egzakt olyan lennék, mint Amanda, akitől Darcy undorodik, mert a nőknek nemcsak elegánsnak, de viselkedésben visszafogottnak kell lenniük. Hát phuck. Viszont simán beérném Bingley-vel is, hiszen Tom Mison formálja meg – aki korántsem olyan hot as fuck, mint a Sleepy Hollow-ban, de belefér.

 

Tudom, erről pofázok, de jelenleg Tom Mison az internet sztárja, 24 óra alatt több mint 500 cikket írnak róla, több mint ezer követőt kapott az elmúlt egy hétben, és mindenki rá kíváncsi. Ma már írtam egy cikket a SH-ról, meg még egyet Tomról, de azt majd holnap publikálom. Kiderült, tök fasza zenéket hallgat, sőt, szereti a Radioheadet és az Atoms for Peace-t. Szóval most még jobban fgködöm.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30