médiavakság.

Borzasztóan fárasztó napom volt, de boldogít a tudat, hogy HÉTFŐ VAN! Ezentúl a hétfő és a kedd lesznek a kedvenc napjaim. Na, reggel, amikor elindultam otthonról, rögvest visszafordultam volna, mert szembenéztem a halálommal. Mindig, de mindig túlzok, ha pókokról van szó, de esküszöm, ez volt a legnagyobb példány, amit valaha is láttam élőben. Jártam már nem egy természettudományi múzeumban, de még az ott jelenvolt szőrmedvények sem voltak EKKORÁK. Topogtam két percig a járdán, mozdulatlan volt, rálépni nem mertem, ugye, mert böszme nagy volt, és gondoltam, átharapja a lábam. (tényleg). Kikerülni nem akartam, mert az azt jelentette volna, hogy életben marad, és bármikor, bárhol találkozhatok vele. Szóval hívtam apát, hogy na, intézd már el, mert ha megmozdul, itt tojom össze magam. Apának negyvennégyes lába van, de beterítette az a dög a cipőjét.😦 Szörnyen félelmetes volt. Rinya vége.

Médiavakságot hirdetek holnap reggel öttől kezdve 13 órán át. Nincs Facebook, nincs Twitter és főleg nincs Tumblr. Nem lesz még egy olyan, hogy a hivatalos FB-oldalak kibökik a szemem olyan spoilerekkel – félórával a vetítés után – , hogy NESZE, ITT AZ ANYA *fotó*. Továbbá: nincsenek hírportálok, google-keresés, semmi, mert még csak látni sem akarom, amíg haza nem érek, hogy milyen értékelést kapott a Sleepy Hollow, milyen kritikákkal illették, mekkora volt a nézettség, és végképp nem akarok agyfaszt kapni az animációktól, amelyek el fogják lepni a tumblrt. Nem és nem. Hat nap alatt öt cikket írtam a sorozatról vagy Tomról, legszívesebben abban a tudatban élnék mindörökké, hogy olyan sikeresek lesznek a további epizódok, mint a pilot, ó, de boldog lennék, de félek, hogy szar lesz, nagyon szar. Egy ilyen istenverte nyitóepizód után azért hátha nem…

Este valamikor tíz óra körül feltöltöttem egy fotót a tumblrre, reggel ötkor látom: 280 lájk DAFUQ. Ezért szeretem a tumblrt. :3 Na, most megyek, hozok a macskámnak puhakajcsit, mert elfogyott, de hazafelé lusta voltam megtenni +50 métert, szóval most megtehetek 400-at. ;D

Éés olvassatok egy kis Tom Mison-Twitter-profilt, mert csakúgy.

“I don’t wish to alarm anyone, but I may have just removed my trousers.” drool.gif

“Friend’s 6 yr old: D’you want to hear the scariest noise? Me: ‘Yes, please.’ Her: ‘Woooo’. Me: ‘That’s pretty scary.’ Her: ‘Not as scary as a wolf’.”

“When I was a child, I desperately wanted to be buried in Poets’ Corner in Westminster Abbey, so I wrote a poem about a snake. It was awful.”

És a legjobb.

bdfirdge

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30