imáim meghallgattattak.

Megpróbálok kevesebbet panaszkodni, többet ömlengeni, meglátjuk, mennyire sikerül. De nincs valami jó kedvem. Tegnap este voltam utoljára online úgy igazán, kilenc körül, aztán húztam aludni, marha megterhelő ez az egész. Feltöltöttem egy képet a Tumblrre, a tegnapelőtti fotót (akkor) háromszázan lájkolták, ezt 1200-an. Holy penis of Jesus, elképesztő!

Az van, hogy így is bazi fáradt vagyok minden egyes nap – még nem panaszkodom! –, de most kitalálták, hogy nyolc napon keresztül tíz órán át maradunk benn, mert nyolcadikán a teljes várost érintő áramszünet lesz, így (ez a jó hír) kedden szabadnapunk van. Amint a többiek meghallották a jó hírt, az volt az első elkapott komment: “Hát én nem jövök be!” Mintha suliban lennénk, komolyan.. persze nekem is bassza a csőröm kissé, és jobbnak találtam volna, ha mondjuk szombaton kellene bepótolni, de nem dől össze a világ, ha negyed hatra érek haza. És akkor ennyit erről, mert titoktartást fogadtam, ezért is nem írok a napközben történt dolgokról, a blogon meg pláne nem teregetek ki mindent. Nemzetbiztonság Bt. Annyit még hozzáfűzök, hogy ma Nirvanát, Radioheadet és Placebót adtak a rádióban, mindhárom alkalommal azt hittem, hallucinálok.

Reggel öt körül ideültem a géphez, nem kell amúgy ilyen korán kelnem, de mindig felébredek 4.59-kor, mert Swarley pontosan ekkor jön be reggel és nyávog. És tudom, hogy nemsokára kelnem kell, és nem döglenék bele, ha adnék neki puhakajcsit, de ilyenkor szitkozódom magamban, hogy leszarom, hogy terhes vagy, nem kapsz istenverte kaját, hagyjál aludni. De akkor jön a nap hőse, apa, csendben bemotoszkál, és megeteti a dagadékot, és mire befejezi az evést, van annyi energiám, hogy kimenjek egy kávéért és ideüljek. Ez aztán a fontos információ. Szóval ideültem, ez volt a lényeg, és majd’ agyfaszt kaptam, azonnal az IMDB-re, a TVLine-ra és a TV by the Numbersre navigáltam, majd vertem a fejem az asztalba, hogy nem, nem szabad. Mázlim volt, még nem futottak be az értékelések. De nem bírtam magammal, így letöltöttem, aztán a HIMYM első két részét is, és az elsőt megnéztem. Ezzel kívántam csillapítani a tomboló kíváncsiságot, izgatottságot, miközben Mrs Bennet hangja járt a fejemben: “nincs tekintettel az idegeimre?”

Amikor megismertük “év végén” az Anyát – durva négy másodpercet láttunk belőle –, ki nem állhattam, és roppant elégedetlen voltam a választásukkal. Aztán BANG, majd’ lefolytam a székről. Nem tudom, mi változott a nyár folyamán, lehet, hogy csak a jelenetei miatt, de nagyon szimpatikus, vicces, érdekes karaktere van, és csinos! És nagyon örülök, hogy (gondolom) minden epizódban kapunk belőle egy falatot. Ahh, nagyszerű volt az első. Még sírtam is rajta. Mondjuk min nem?

 

Délután, amíg töltöttem a HD változatot a SH-ból, megnéztem a második részt. Ahh, az a jelenet. Meg az a másik. Sírtam megint. Tudom. Shame.

 

És végül – azt mondják, a várakozás édesíti a dolgokat; a büdös túrót – megnéztem a Sleepy Hollow második epizódját. Amit tudni kell elsősorban: a HIMYM-t 9,1 millióan nézték, 3,6-os indexet kapott. A SH-ot egymillióval kevesebben, 8,1 millióan nézték, 3,1-es az indexe. Amit hétfőn vetítettek még és ismerős lehet másoknak, a Castle. Csupán 2,2-t kapott. Szóval… ki a király? Persze, esett a nézettség, de ez még mindig nagyon magas. Örüljünk. De elégedett vagyok-e? Nem is tudom.

A pilot rendkívül izgalmas, vicces volt, és úgy éreztem, ténylegesen megvett kilóra és meg tudnám nézni 36-szor, még egymás után is. Most egyfajta hiányérzet keletkezett bennem. Vicces volt, nagyon, akkorákat nevettem, hogy ihaj. Kétszer még majdnem sírtam is, olyan szomorú volt. És ijesztő! Vazz, úgy felsikítottam a halottházas jelenetnél, hogy anya kijött, hogy mivan. Amikor a kis Kyle aludni ment, nem is mertem odanézni rohog.gif De nem volt benne annyi izgalom, úgy értem.. elég lapos volt a történet. És fura. Picit gagyibb. De összességében nem volt rossz, jobb volt, mint vártam. Este megnézem még egyszer, még alvás előtt, csak hogy tisztázódjon a kép. Ahh, aztán nem fogok tudni aludni.

És kaptunk egy intrót, ami nagyon badass, és meg kell mondjam, nem tudom, mennyi pénzt fektettek a látványba, de nagyon ott van. Simán megszégyeníti a legtöbb 2010+-es akciófilmet! Tegnap azon röhögtem, ahogy a Starityn Tomról vitatkoztak. El kell mondanom valamit – ami nyilván leesett a rendszeres olvasóknak – Mub (Epic) hangján: “Éééééén láttam meg őt előbb.”

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30