túl a második héten!

Nem nagyon akartam a munkahelyen történt dolgokról írni, de eddig tartott. Nagy vonalakban elmondom, mi van. Szerdán és csütörtökön teljesen kivoltam, egyrészt azért nem írtam, mert nem volt miről – panaszt olvashattatok volna, de abból már nekem is elegem van, hát még nektek.. de a mai napom meglepően (ki is mertem magamban jelenteni, nagybetűvel) volt.

Pedig ugyanazt csináltam, amit az elmúlt egy hétben, amitől a falra mászok nap mint nap, de fantasztikusan indult a reggelem, egyrészt mert tudtam, ma vége ennek a pokolnak, másrészt megnéztem a TBBT 7/1-et, és valahogy feldobott. Éreztem, hogy gyorsan eltelik a ma, és két nap szabadság jön, ahh, ez éltetett. Aztán történt egy ennél is jobb dolog. A munkatársaim rendkívül jó fejek, értem ezalatt, hogy segítőkészek és tájékoztatóak, de ma megismerkedtem “közelebbről” is Trudyval, annyit dumáltunk, hogy hihetetlen. Nem telt el egy óra úgy, hogy ne szóltunk volna egymáshoz. Legszívesebben áradoznék arról, milyen a személyisége, beszéltünk múltról, jelenről, jövőről, álmokról és tervekről, elhatározásokról, kedvencekről, környezetvédelemről, munkáról, meg millió egyéb dologról, és eleinte hülyén éreztem magam, mert mikor mondott valamit, nem tudtam mást, csak bólogatni és úgy válaszolni, mint Igen, Ú, aha! De vele is ugyanez volt a helyzet, rendkívüli módon hasonlítunk, délelőtt együtt énekeltük Lana Del Rey egyik dalát, de nem is tudtuk eleinte, hogy a másik is ugyanazt énekli :D:D Nem is tudom, mikor találkoztam élőben olyan emberrel, aki igazán megérti a gondolkodásom (és új). Érettebb, ugyanakkor valamivel bohókásabb, mint én. Egészséges egoizmus: mivel hasonlít rám, nagyon klassz ember. Remélem, jóban leszünk.

Nagyon szeretnék már a karácsony közelében járni. Vagy egyáltalán fizetés közelében, át akarok menni plázázni Szegedre az ünnepek előtt, és elrángatok majd valakit. Főként Katsát szeretném, amint belerázódok a dolgokba és tudom majd kezelni a megmaradt, csöppnyi időm, szeretnék többet mítingelni vele. Kicsit személytelen a blogon nyafogni, ígérem, a hétvége folyamán írok mindenkinek, így is restellem, hogy esténként, lefekvés előtt nem mindig válaszolok az üzenetekre.

Ja, tegnap elkezdtem nézni a New Girlt, mert a tumblrön mindig kiböki a szemem, eljutottam az első három epizódig, arra emlékszem, a TVLine ecsetelte 2011-ben, milyen gyengén indult, nem is értem, hogy a francba kapott négy Globe-jelölést?😐 Eddig olyan, mint a Cougar Town.. remélem, lesz jobb. A Modern családra is kíváncsi vagyok, az elmúlt három évben 18 (!!!!!!!!!!!!!) Emmy-díjat nyertek. Hát mi a — ilyen jó abban az undorító Sofia Vergarában?

Lecseréltem a telefonomon a háttérképet, háhá. Pedig azt hittem, Brent Spiner tovább bírja, mint négy hónap.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30