.

Még 11 nap hátravan. Ez úgy hangzik, mintha szörnyen lassú internetkapcsolatom lenne, és a letöltés 1,2-vel csorogna.

Elkezdtem nézni a New Girlt, még csütörtökön, azt hiszem, de már csak két rész van hátra, és befejezem az első évadot. Miért nézem? Ezen töprengem, mielőtt elindítok egy újabb epizódot. Fogalmam sincs. Nincsenek benne ultranagy poénok, sőt, elég gagyi, egyik szereplőt sem bírom különösebben, mégis szórakoztat.

Tegnap végre eljutottam odáig, hogy újranézzem a Sleepy Hollow második epizódját, lehet, hogy nemcsak azért halogattam, mert ijesztő, de úgy véltem, fosabb, mint a pilot. Pedig az aggodalmam alaptalan volt. Mindössze kétszer sikítottam, ismét a hullaházas jelenetnél, nem tehetek róla, ezen diskuráltunk Brigivel, hogy még csak nem is az ijesztő cuccok tesznek be nekünk, hanem a hirtelen bevillanó motyók és a hanghatások. De nem is olyan ijesztő, csak láma vagyok. Viszont még mindig kitartok amellett, hogy a vége igazán lehetett volna izgalmasabb, kíváncsi lettem volna a boszi supernatural erejére úgy, hogy visszakapja emberi formáját, mert olyan nincs, hogy a pap képes rá, ez meg nem. Szóval a final “összecsapás” elég gáz, de vicces, ijesztő és szomorú volt, az 5-ös értékelés helyett 4,6-ot kapott (DVR-adatok), még mindig leborulhatnak előtte az emberek, mert ez óriási.

És amint megkapom az első fizum, ami csak félhavi-se, de jó az, veszek egy böszme nagy tál jégkrémet, elkérem sógornőmtől a receptet – mert még sosem csináltam, mert utálom, rengeteg sütit szeretek, de a diós-fahéjas, a francia krémes és az almás off the table –, és sütök almás pitét, megeszem á lá mode, miközben megnézem (majd újra) a második epizódot, és sírok, mint egy idióta.😀

Az à la Mode pitét prof. Charles Watson Townsend rendelte állandóan 1890 körül egy amolyan étteremben, de nem volt neve, majd, mivel mindenkinek feltűnt, hogy ez a rendszeresen betérő vendég pitét eszik fagyival a tetején, Mrs. Berry Hall elnevezte à la mode-nak. Végül állandó kajcsi lett a menün és elterjedt USA-szerte. fun fact.

 
 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30