megfáztam.

Hetek óta fájdalomcsillapítókkal tömöm magam, mert olyan vagyok, mint egy átkos klimaxos nő, csak rosszabb, minden napra van egy pogó, most még jön egy lapáttal az is, hogy megfáztam. Talán nem kellett volna a Sleepy Hollow nézése közben benyomni három jégkrémet. Mindegy, valahogy ki kell bírni, a minap alvás nélkül mentem dolgozni, negyven óráig talpon voltam, szóval marha király vagyok, annak ellenére, hogy azt hittem, kirúgnak, mindössze egyszer csesztek le, a betegségtől biztos nem fogok hanyatt esni. Szerencsére amúgy is azt hittem egész nap, hogy szerda van, így az, hogy szombaton is dolgoznom kell, sem csap fejbe.

Jövő héten három szabadnapom lesz, na! És fizu, ráadásul. Mindenki mást mond azzal kapcsolatban, szóval fogalmam sincs, mennyit kapok. Erre a pár napra amúgy sem sokat, de legalább kimászom az adósságaimból. Holnap lesz anya szülinapja, de tizenkettedikére át akarom helyezni (igen, lehet) apa segítségével, és többet nem írok, mert nem tudom, olvassa-e a blogom.😀 Remélem, nem. 

Egy hét alatt megnéztem a New Girl első két évadát. Nem tudom, ez nagyon jó-e vagy nagyon szánalmas. Viszont már körülbelül az ötödik epizód óta erre vártam, és VÉGRE MEGTÖRTÉNT. Ahh! Ha egy csoport nem túl jóképű srácot összetesznek, akiket véletlenül sem szólítanál le az utcán, BIZTOS lesz valaki, akiről úgy fogsz vélekedni, hogy “ahw, tv crush”…. utállak titeket.

tumblr_inline_mtxj5d5cyC1qgu9ry

Mindenütt erről hallotok most már, de elmondom itt is, mert nem tudom felfogni. Ez olyan, mint a Da Vinci’s Demons esetében – amit nem fogok nézni, Tom Riley, menj a picsába a cuki pofáddal, istentelen szégyen, amit műveltek Leonardo emlékével –, amikor két epizód után úgy döntöttek, mondom még egyszer: KÉT EPIZÓD után úgy döntöttek, új évadot adnak a sorozatnak. Nem lehet két epizód után eldönteni, hogy mi lesz a 2014–2015-ös évadban. Nagyon örülök neki, hogy új szezont kapott a Sleepy Hollow, de az istenverjemeg, KÉT HETE debütált. Naggyon szeretem, tényleg, de baljóslataim vannak. De mindegy, örüljünk!

tumblr_msotq8nDMp1se04tro2_400

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031