a Bermuda-rombusz és a vízinácik.

Holnap kerül adásba (ma, de magyar idő szerint holnap) a Beauty and the Beast következő évadának első epizódja, kicsit aggódom is, a CW-t elég sokan nézik, kíváncsi vagyok, hogy alakul a HIMYM és a SH nézettsége emiatt… de! Kiszivárogtatták az epizódot, nem is értem, miért vártam eddig sorozatoknál feliratokra, felesleges. Öcsém, kivagyok. Nem fogok spoilerezni, spoilereztem eleget a tumblrön, de a vége.. meg az egész. Meg akarom nézni újra, és ölelgetni akarom a kurva párnáimat, mert ez nekem sok.

feelings castiel

Tegnap megnéztem a The World’s Endet, igazából sosem voltam oda Simon Peggért, az sem nagyon érdekelt, hogy ő kapta Scotty szerepét a Star Trekben, mindig hidegen hagyott, de ez az alkoholista–hajléktalan szerelés begerjesztett, ő lesz a következő crushom. A film maga nem rossz, Simon, mondhatni, új műfajt teremtett, ez is abba a kategóriába tartozik. De talán tetszett, voltak benne jó poénok.

– he was new. like a baby
– like a man baby.
– like a maybe. 

Umm.. nem tudok miről írni, pedig munka közben annyi mindenről dumálhatnékom van. Meg úgy egyáltalán dumálhatnékom van, elég gáz kilenc órán át kussban lenni, pedig abban verhetetlen vagyok. De azért idegel. Ma váltottam pár szót Gwynethtel (mint Paltrow, úgy néz ki a csaj, mint ő). És nagyjából az a három mondat volt, ami elhagyta a szám ma, plusz reggel fél hétkor panaszkodtunk egymásnak egy sort Izával, hogy mennyire elegünk van már a napból.

Amúgy most már kezdem érteni, miért becézgettek a tanárok és a felnőttek tizenkét éves koromban, de komolyan, még most is kicsinyítőképzőzni kell? Muszáj? A pecsem, kurva elegem van ebből. Szépen nevet váltok, Kortungélia hercegnő leszek, és a max becenév, amit eltűrök, a Kortu lesz. azt legalább nem lehet szarrá becézni.

lolcsi

Tegnap este írtam egy cikket, de még mindig nem publikáltam, mert minden nap történik valami Tommal, és hát egyszerűen nem lehet ezt csinálni az idegeimmel. De most az történt, hogy három munkanélküli színpadi színész összeállt, a zsebükbe nyúltak és összedobtak pár fontot, készítettek egy bazi alacsony költségvetésű, független filmet, ami most a fesztiválok kedvence és söpri be a díjakat. Remélem, felvásárolják, mert látni akarom.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031