üdv, cicák!

Azt sem tudom, hol kezdjem, izgatott vagyok. Ma túlestem az első kemény munkanapomon, november nyolcadikáig ez lesz – remek! –, azt hittem, pusztulás lesz, de egész jó volt. A tíz órából nyolcat végigkattogtam, és elképesztően felszabadult, relaxált, izgatott, egyben nyugodt vagyok. Megtaláltam az utat, amit eddig kerestem. Nem tudom, hogyan érhetném el és hogyan térhetnék rá, de megvan, és jó érzéssel tölt el, hogy végre van egy pozitív lehetőség, és jó ideje most először jól érzem magam.

Uuuhm. Kimondom, amit mindenki gondol: a Once Upon a Time harmadik évada szar. Ugye? Az első két rész annyira pocsék volt, legalábbis szerintem, hogy nem sietek a harmadik megnézésével, folytatom a Breaking Badet, mintsem ostobaságokra fecséreljem a még kevesebb időmet. Nem hagyom abba a szériát, csak.. mondom.. ha ez is olyan szar, mint az előző kettő, akkor tök felesleges, hogy egy TAHM-féle forgatókönyvvel (kis túlzás) rendelkező cuccal tömjem az agyam, majd bepótolom hétvégén. Na, de most mondjátok meg. Jó volt a harmadik rész? Jobb, mint az első kettő?

A Sleepy Hollow-osok a New York-i Comic-Conon vesznek részt, már reggel ötkor tele volt vele a hírfolyamom, de most még több cikk, interjú, kép, videó van fenn, és nem tudom, hogyan sűríthetnék bele mindent mondjuk két cikkbe, mert szentisten, hogy nem spamelem tele a Starityt a Sleepyvel. Most már.😀😀 A Star Trek-írók is adtak interjút, elárultak egy rakat érdekességet, szóval még azokat megírom, beosztom valahogy a hétre, aztán megyek sorozatozni.

A harmadik évad közepén járok a Breaking Badben, holnap lesz egy hete, hogy elkezdtem. Olyan jó! Egyre jobban szeretem Jesse-t, szeretném tudni, hogy az élete másként folytatódik, szeretném átélni ezt a katarzist és megnyugodni, hogy a drogos főhősünk élete rendbe jön. Mindig Jesse pártján álltam, mert sosem figyel rá senki, halmozza a hibákat és ostoba, de senki sem áll mellette. Viszont egy pillanatra becsekkoltam a TEAM WHITE-ba, nem akarok spoilerkedni, mert nem tudom, Dijan meddig jutott, szóval, cica, SPOILER JÖN. Mikor a heroinhoz nyúlt a hülye tyúk miatt, és egyre lejjebb süllyedt, és White rájött, hogy nem hagyhatja, hogy még jobban tönkretegye az életét, reménykedtem abban, hogy történik valami — de nem hittem volna, hogy így. Amikor White végignézte, ahogy Jane meghal, mert nem hagyhatta, hogy lerántsa Jesse-t magával együtt…. és amikor Jesse összetört és elárulta White-nak, hogy szerette Jane-t. Atyaisten.

feelings ted

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031