soha ne vallj szerelmet a főnöködnek. soha.

Tegnap találkoztunk Katsusszal, tekeregtünk órákon át, elmentünk a Kása-erdőbe, annyira gyönyörű most minden, olyan szívesen mennék fotózni, amíg van lehetőségem, de lusta vagyok. Végül beültünk a Hordóba pizzázni, majd kérdezte, nem-e megyek vele koncertre, mentem volna, olyan szívesen, de egy, még félek elengedni magam, kettő, direkt nem vittem sok pénzt, mert el akartam kerülni, hogy igyak. A héten terveztem, hogy hétvégén elmegyek inni, de gyorsan lefújtam magamban, mert szörnyű migrén gyötört szombat délután. De ez a legjobb megoldás, nem? Égsz láztól, hogy shoppingolj vagy elmenj bulizni? Zárd el a pénzed valahová, nyeld le a kulcsot, és nem lesz semmi bajod.😀 De tulajdonképpen ittunk, pepsi lightot, itthon meg két liter teát. Hardcore.

Felmondott kedvenc kolléganőm, nem sokkal azután, hogy összemelegedtünk. Szóval most be kell érnem Melanie-val, azzal, akit a múltkor lebitcheztem. De kezdem elviselni, állandóan átcsúsztatja az asztalon a karamellás cukorkáit. Megveszi a szeretetem, ez is valami. A minap kérdezett valamit a főnökről, mit csináljon, ha odajön hozzá, és felvilágosítottam, hogy ha ezek magyarul kezdenek “beszélni”, inkább találjon ki valami kamuszót, ami olasznak tűnik, mert arra is nagyobb az esély, hogy a nxdkgbndssfdcyíéo szava helyzetbe illő és értelmes, olasz jelentéssel bír, mintsem megértsen egy szót abból, amit ezek “magyarul” karattyolnak. Szóval mondtam neki pár olasz kifejezést, hogyha odajön a főnök, hogy köszöntse a csapatban, el tudja mondani, kicsoda, micsoda ő és udvarias legyen. Viszont szerintem félrehallotta az ‘Enyém a megtiszteltetés’ mondatomat, mert frankón azt mondta, amore mio, és nem tudtam mit csinálni, rám tört a röhögőgörcs, és a teremben lévő emberek fele engem nézett.😀😀


Az elmúlt két napban Eminemet hallgattam. De a régi, tizenegy évvel ezelőtti Eminemet, ahh, emlékszem, amikor Karcsiék megvették a The Eminem Show-t 2002-ben, és éjjel-nappal azt hallgattuk. Imádom. Összeírtam héttucat dalt, amit le kell töltenem, de mindet máshonnan, mert vagy hatvanöt különböző előadóról van szó, ez a legrosszabb, szóval várok, amíg nem szerzek magamnak fülest a következő fizukor. Kelleni fog, úgysem zavarjuk egymást a kollégákkal, szóval végre azt hallgathatok, amit akarok, nem istenverte Coldplayt. Megkaptam a csipogóm, szóval akárhányszor elkezdik adni az Atlast a rádióban, kirohanok, mint Zrínyi a várból, és csak akkor megyek vissza, ha véget ér. Kurvára rühellem. Egyszerűen nem bírok meghallgatni egy rohadt Coldplay-dalt, mert utálom Chris Martint meg a fogyatékos feleségét is.

Egyébként ma rájöttem, hogy akkora faszkalap vagyok azokkal, akikkel nem vagyok jóban. Csak azokkal vagyok kedves és normális, akik a barátaim. Nem tudom, miért van ez így, csak nem tudok jópofizni strangerekkel.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031