ha még egyszer meghallom a doppelgänger szót.

Annyira örülök, hogy ma nem kell dolgoznom, simán kirúgattam volna magam, véletlenül vagy szándékosan, amilyen fasza formában vagyok. Már reggel kilenckor elegem volt a fél világból, és már két óra, és fogalmam sincs, mivel csesztem el ennyire az időt.

Fotóztam cicákat, merthogy vannak, Swarley előhozta a drágaszágokat, és van egy EKKORA, óriási dagadék, EKKORA, ultranagy bundával, és olyan cuki, hogy mint valami infantilis rohamban szenvedő balfasz, gügyögtem apának, hogy ezezez anfjsdbfsbf. Naggyon cuki, ő lesz az enyém. Rögvest találtam nevet az egyiknek, Menyus, mert olyan menyétfeje van. Valami szájensz-szifi név kellene a szőrösnek, de nincs ötletem.

Megnéztem a BATB 2×3-at, fejem a falba már megint. Tegnap sort kerítettem az új OUAT-ra, vagy alább adtam az elvárásaim, vagy kezd jobb lenni, nem tudom eldönteni még. És eldöntöttem: befejezem a TVD-t. Annyira felcseszett, hogy az embertelen. A starityseknek már mondogattam tavaly márciustól, (mármint… idén márciustól, de értitek) hogy ebből elegem van, és Nessának igaza van: vagy azért nézzük még, mert négy évadon át nyomon követtük, és a szívünkhöz nőtt, vagy mert reménykedünk, hogy összekaparják magukat a lefolyó aljáról és kitalálnak valami jót. De nekem ehhez nincs energiám, időm, hogy ilyen szart nézzek. Az utolsó rész nagy részét áttekertem. Mi lesz most? Elena összejön Stefannal, happy ending, befejezik a szériát, de ha továbbra is jó lesz a nézettség, azt mondják: ‘á, nincs még elég pénzünk’, így újabb egy, két évadot rendelnek be, és kezdődik az egész szerelmi háromszög elölről (nem mintha egy percre is véget ért volna), mert nemcsak hogy vonzódik Damonhöz, de ugyanmár, Stefan, szerelmes volt belé, még szép, hogy mindig lesznek érzelmei iránta. Ez már túl van a drama queen fogalmán. Nameg… újabb doppelgänger? Iannek is lesz? “If I have to hear the word ‘doppelganger’ one more time, I think I’m going to actually have to learn how to spell it.”

És komolyan, szinte egy időben a The CW bedob két amnéziát? Még a Beauty and the Beastnél volt egy kis drámai hatása, de már rég elcsépelt ötlet volt az is, mégis, arra még azt mondtam, hogy lenyelem, mert hamarabb beveszem, hogy a szupersoldier emlékezetét kitörlik és átprogramozzák. DE EZ?

tumblr_muz0i3Bb6n1qcicu4o1_500 (1)

 

Vagy egy hete nem néztem Breaking Badet. Nem mintha romlott volna a színvonal, de nem akartam egyben megemészteni, túl jó sorozat ahhoz, hogy egyszerre lenyomjam a torkomon. Meg Jesse meghülyült megint, ahh.

Csatlakoztam a lastra, így nem a Facebookon és a Twitteren fogom nyomatni a youtube-os hülyeségeim. Mondjuk ebből marhára nem látszik, miket szeretek, mert nem azokat hallgatom, hanem amikre rákapok.😀 Kedvenc bandáktól nincsenek is anyagok a gépemen. Illogical.

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031