és az egész világ gyászol.

Nem akartam írni igazából, sőt, azon tanakodtam, hogy szüneteltetem a blogolást, mert nem olyan érdekes az életem, mint hiszitek. Panaszkodni nincs kedvem, ha lenne, lenne kinek.

Tegnap elhunyt Lou Reed. Annyira jó kedvem volt pedig este, és mikor ideültem a géphez, egyből megláttam a HuffPost bejegyzését. Majd, mire megírtam a cikket, tele volt vele a világháló, sokan először abban reménykedtek, hoaxról van szó. És ez akkora sokként ért. Nagyon tisztelem őt, egy igazi legenda, nagyon szeretem a VU-ot, és megrázott. Az egész sztárvilág megemlékezett róla, annyira jó volt látni a Twitteren, hogy Wil Wheaton, LeVar és a maga módján Brent is lerótta a tiszteletét.

Az előbb anya megtalálta az ősrégi bulletes pólóm. Amit sosem hordhatok már, mert szarrányúztam, épp azért tettem el valahová kurvamélyre. És megvan, rögtön magamra is kaptam. Ha mesélni tudna!😀

Tegnap végignéztem a Breaking Bad negyedik évadát, ahh, micsoda sokk! Fogalmam sincs, mi fog történni az ötödikben, és be akarom fejezni még hétvégéig, nem nézek BATB-t, OUAT-ot meg lófaszokat, így is szlalomozni kell a tumblin a spoilerek miatt. White el fogja mondani Jesse-nek, hogy “megölte” Jane-t, asszem. Na, ezt sem akartam tudni. A drága írók gondoskodtak arról, hogy a brománc sose teljesedjen ki, én pedig megdögöljek a keserűségtől. Mint például amikor White csillogó szemekkel betippent Jesse-hez, hogy TE ÉÉÉÉLSZ *_____* és Jesse ribanc lett és elküldte a francba. Ott szakadt meg a szívem.

no fair

Ez a legkirályabb sorozat, amit eddig láttam a maga kategóriájában, és nem tudom, hogyan maradhatott ki az életemből.

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031