Can I have some help here? It seems I’ve lost my way.

Nincs semmi bajom, csak nagyon tetszik ez a dalszöveg. Elképesztő volt az utóbbi pár nap, itt az új Adelaine-kori meg minden. Nincs is miről beszámolnom, mert igazából a Twitter lett az én blogom (nem véletlenül mikroblog), elhatároztam, hogy a Facebookot mellőzöm, csak a hírekért jövök fel, meg posztolni a népnek. Gondoltam arra, hogy csinálok egy privát FB-profilt, de gondoltam, minek? Mert körbelájkolom a zeneipar előadóinak a felét, akiket nem is szeretek, és zavar, mit gondolnak az emberek? Leszarom.

Régen arra használtam a blogot, hogy kiöntsem a szívem, meg miegymás, de nagyon jól érzem magam, végre sikerült önerőből megszabadulnom minden gondomtól, hónapok kellettek hozzá, hogy újragondoljak és -értelmezzek mindent, de most minden annyira fasza önmagamban, hogy hú. Jut eszembe, Cinivel már nagyon régóta tervezek egy találkát, csak úszok most mindennel, de ma kérek egy árajánlatot Dóritól, mert mennék tetováltatni, már a negyediket, és akkor pár nap múlva – most már tényleg – mennék Szegedre. De erről később.

Archívum

2013. május
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031